Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~brutaltruth | użytkownik

imię i nazwiskoAnia adresPoznań zarejestrowany19.03.2008 @22:54:04 ostatnio na stronie12.02.2013 @13:55:08

"Don't you think there is no hope at all..."

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.brutaltruth.photoblog.pl Gadu-Gadu8818217
digarty44 komentarze1547 posty na forum5

komputer / sprzęt
Nikon D60; soczewki makro: +1, +2, +4, +10d ; statyw.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~elineyssxd    06.10.2009 @19:51:57
no to muszę stwierdzić, że masz czego żałować
świetne uczucie przejechać się nim (Collossem)
~krzysieksz    01.10.2009 @22:30:41
niestety nie
_______
~Bart300    01.10.2009 @20:08:02
Nie... mojej cioci, która mieszka na wsi, niedaleko Słupska. Kotek stał się atrakcją dnia :D
_______
bo najgorsze zło na świecie to tanie imitacje!
~Bart300    27.09.2009 @08:45:33
Ale jak coś to widok w stronę Poznania, serio
_______
bo najgorsze zło na świecie to tanie imitacje!
~Bart300    25.09.2009 @21:31:24
A to w Jarocinie było
_______
bo najgorsze zło na świecie to tanie imitacje!
~zax880    25.09.2009 @15:52:36
Heh no w wykanczaniu jestem dobry To lec spac...a ja w sumie zaraz wracam do domu i tez sie bede musial zdrzemnac....wiec do nastepnego pogadania, 3maj sie Aniu
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~Photoworker    25.09.2009 @15:50:21
Dzięki
~zax880    25.09.2009 @15:46:56
Wagary hm? A ja myslalem, ze Ty dobra dziewczynka Jestes... :D
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:43:13
Oj nie czepiaj sie juz Idz sie zdrzemnij albo cos :D
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:41:20
No pokazują, ale też nie dosłownie i nie we wszystkim no
To jest taki...eee...brudny buraczkowy :D
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:37:52
No wiesz...to nie ma do mnie pasować, tylko do tego co jest na zdjęciu...i cholera, to nie jest różowe no! :P
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:33:58
A czemu nie? :P
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:29:53
No dobrze, dziekuje :P
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:26:27
No dobra, to ja sie juz nie wtracam :P
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:21:45
Pf Ty sie nie znasz na makijazu...to trzeba tak delikatnie...podkreslic tylko jakies detale, a nie zamalowac pol twarzy :P
No tak...kocham różowy...i przebieram sie w babskie ciuszki czasem... :D
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @15:17:17
No ale to chociaz kolor jakis inny moze...no i nie takie wielkie te malowania no...bleee
Dobra, niech Ci bedzie...moze i rozowe :P
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~Yagoda    25.09.2009 @15:17:08
oczy w sensie na moim zdjęciu :P
_______
bla bla bla sru tu tu tu :D
~Yagoda    25.09.2009 @15:16:50
przeciętne
_______
bla bla bla sru tu tu tu :D
~zax880    25.09.2009 @15:07:36
Ej no ale to nie jest takie całkiem różowe no...takie hmm...trochę buraczkowate Zresztą ja się tam nie znam na kolorach, jest jakie jest
A co do szkoły...zabij mnie proszę, męki oszczędź
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~zax880    25.09.2009 @14:55:00
Hm no wlasnie sie zastanawialem czy oryginalne barwy, czy takie...w sumie obie nie glupio mysle ze wygladaja...ale tak jakos postanowilem takie wstawic Moze mam dobry nastroj...chociaz jak sobie pomysle ze w weekend ide juz do szkoly i bede siedzial tam po 12h to az mnie skreca
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~elineyssxd    24.09.2009 @22:52:07
btw świetne zdjęcia
~elineyssxd    24.09.2009 @22:51:45
łeee, a dlaczego nie wsiadłaś? (na Colossosa)
~zax880    24.09.2009 @22:26:10
Eee no niezle, znaczy dobrze...no dobra...bardzo dobrze
_______
Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż Twoje.
H. Jackson Brown, Jr.
~remigius    24.09.2009 @19:48:56
japonia
~anyrules    24.09.2009 @19:35:04
mi tez.. tylko na to czekam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt